1 iunie 2010

Amintiri din copilarie


Fiecare dintre noi pastreaza o parte din jocurile de cand eram mici; eu, una, inca colectionez banuti, bacnote vechi,joc tennis si ma joc Monopoly (Junior, ce-i drept, cu nepotelul). Mi-aduc aminte, cu nostalgie, cum, impreuna cu prietenele mele de atunci, faceam hainute papusilor noastre dragi. Cred ca am jucat tot ce s-a putut si mi-a placut: de la Nu te supara, frate!, Mos Gerila la jocurile "outdoors" (frunza, sotronul, coarda, tarile, etc.) si jocurile cu carti (Macao, Twist, Toci si Tabinet, joc pe care l-am invatat de la bunica). Mi-aduc aminte ca imi placea foarte mult sa ma joc T.O.M.A.P.A.N.T. Nu stiu de ce, poate ca iti dezvolta cunostintele. In fine, pustii din ziua de azi prefera alte "sporturi". Sper totusi sa se bucure cat pot de mult de copilarie, deoarece anii aceia nu se mai intorc. Mai raman doar cateva franturi, si acelea parca de vis. Amintirile din copilarie nu pot fi sterse.

Niciun comentariu: