3 noiembrie 2008

Prietenia adevarata


Este un lucru minunat sa ai un prieten adevarat, apropiat de sufletul tau. In viata cunosti multi oameni, insa numai oamenii de caracter lasa urme frumoase in sufletul nostru. Prieteniile adevarate sunt acelea care trec atat prin momente de fericire cat si prin necazuri, suparari. Pentru mine, si pentru multi altii, o prietenie adevarata trebuie sa se bazeze pe trei aspecte extrem de importante, si anume: SINCERITATE, RESPECT si INCREDERE. In ziua de azi, este foarte greu sa ai un prieten adevarat, pe care sa contezi la bine si la rau (sigur iti ajung degetele de la o singura mana ca sa ii numeri). Prietenii stiu cand sa te asculte si sa iti dea sfaturi, cand sa te certe ca sa iti bagi mintile in cap, te plac asa cum esti, iti deschid ochii atunci cand faci greseli. Invatam, ne educam, crestem impreuna. Asa ca, sa nu uitam sa-i pretuim pe cei care ne sunt intr-adevar “a doua familie”. Multumesc celor care mi-au fost alaturi pana acum si care imi vor fi de acum inainte. Datorita voua, viata mea este “viu” colorata. Am mai multa incredere in mine, prind curaj cand trebuie, simt ca poate exista o lume mai buna pentru ca imi sunteti alaturi.




Niciun comentariu: