20 noiembrie 2008

Frumusetea interioara

Mi s-a spus mereu ca am o atitudine extrem de pozitiva fata de viata, dar asta se intampla pur si simplu pentru ca refuz sa ma las prada negativismului. In loc de a ma lasa obsedata de tot soiul de probleme, prefer sa caut ceva de bine in fiecare situatie. Intr-adevar, este omeneste sa fii cuprins de panica in fata unor situatii negative, cand nu poti obtine ceea ce doresti, insa, adesea, in viata trebuie sa inaintezi printre curaj si teama. Personal, cred ca viata este o aventura excitanta, ce ne da prilejul de a deveni mai buni, mai inteligenti si mai intelegatori cu ce se intampla in jurul nostru. Totul depinde noi, de felul nostru de a vedea lucrurile.
Gandurile pesimiste si timorate sunt un obstacol in realizarea visurilor. Am auzit multi oameni spunand ca nu au noroc in viata si ca se simt sufocati de asemenea ganduri. Personal, nu am intalnit inca pe nimeni care sa nu fi trecut prin situatii mai putin pozitive. Toti invatam si progresam trecand prin astfel de imprejurari. Adoptarea unei gandiri pozitive iti usureaza viata. Chiar daca, la inceput vom sustine ca suntem doar relaxati si chiar veseli, tot e mai bine decat suferinta.
De fiecare data cand nu sunt in apele mele, stiu ca nu va dura mult si ca voi avea ceva de invatat de pe urma acestei stari. Totul e sa iti cunosti nevoile si dorintele.
Prin urmare, frumusetea interioara a unui om consta in modul in care acesta abordeaza lucrurile din viata lui.

Unde sa cauti frumusetea si cum sa o gasesti daca nu este insasi calea si calauza ta?” (Kahlil Gibran)

Niciun comentariu: